Usein kysytyt kysymykset

Alla vastaukset yleisimmin esiintyviin kysymyksiin

Jos et löydä vastausta kysymykseesi – ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Kuinka kauan tuotteen toimitus kestää?

Pyrimme lähettämään tuotteen seuraavana arkipäivänä tilauksesta ja kuitenkin viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa. Kun tilauksesi on pakattu, lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostitse. Jos hirvipillit tulevat sinulle pikkupakettina (2-5 kpl) tai pakettina (yli 5 kpl), niin saat samassa sähköpostissa myös seurantakoodin. Yhden hirvipilli paketin tilaukseen ei valitettavasti saa seurantakoodia.

Mitä toimitustapoja on käytössä?

Toimitustavat ovat kirjelähetys, Postin pikkupaketti tai Postin paketti.
Yhden hirvipilli-paketin tilaus tulee kirjepostina ilmoittamaasi osoitteeseen. 2-5 kpl tilaukset kulkevat Postin pikkupakettina perille toimitettuna postiluukkuun tai postilaatikkoon. Yli 5 kpl tilaukset postipakettina lähimpään noutopisteeseen.

Kuinka paljon ovat lähetys- tai toimituskulut?

Emme peri mitään lähetys- tai toimituskuluja vaan ne sisältyvät aina tuotteen hintaan. Myös palautus on ilmainen. Perimme palautuksesta 10 € vain siinä tapauksessa, että tuote palautetaan noutamattomana.

Miten tilaus maksetaan?

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7)
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Onko verkkokaupasta tilaaminen turvallista?

Kyllä tilaaminen on turvallista. Paytrail palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupastamme.
Verkkokauppamme kaikilla sivuilla on SSL-salaus eli salattu https-tietoliikenneyhteys.

Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Kyllä voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, edellyttäen, että tuote on käyttämätön ja alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Ennen palautusta tai vaihtoa, ota yhteys asiakaspalveluumme, josta saat ohjeet palautuksen tai vaihdon tekemiseen. Palautus on Sinulle ilmainen. Perimme palautuksesta 10 € vain siinä tapauksessa, että tuote palautuu noutamattomana.

Pitääkö minun rekisteröityä asiakkaaksi ennen kun voin tilata?

Jos sinulla ei ole vielä omaa asiakastiliä, niin saat perustettua sen samalla kun teet tilausta. Kassa-sivulla kysytään haluatko rekisteröityä asiakkaaksi. Valitsemalla ”rekisteröidy”-kohdan voit luoda oman asiakastilin. Rekisteröityminen omalle tilille on vapaaehtoista, eli voit tehdä tilauksen myös ilman rekisteröitymistä. Jos rekisteröidyt, niin näet asiakastililtäsi tilaushistoriasi. Myös seuraavan tilauksen tekeminen helpottuu ja nopeutuu.