Käyttäjäkokemuksia Hobi hirvipilleistä

Tälle sivulle on koottu asiakkaiden kokemuksia Hobi Hirvipilleistä eri puolilta Suomea. Kokemukset ovat käyttäjien omia havaintoja liikenteestä ja hirvieläintilanteista.

Lähikuva Hobi Hirvipilli -parista ajoneuvoon asennettavina hirvivaroittimina. Pillien väri on musta.

Entiset pillit on toimineet jo yli 10 vuotta.
Tämä on huipputuote, joka pitäisi olla pakollinen auton varuste!
Jouko – Oulu

Kiitos, mutta meillä on hirvipillit ollut käytössä n. 20 vuotta ja näyttävät toimivan. Useimmat naurahtavat meille siitä syystä. Me uskomme niihin.
Tom – Turku

Olen ajellut pillien kanssa jo 10 vuotta ja joitain tilanteita on tullut, jolloin hirvi tai kauris on meinannut tulla tielle, mutta pysähtynyt ja kääntynyt takaisin, kun olen lähestynyt. Kerran hirvi seisoi tiellä toisen auton edessä, mutta loikki metsään kun olin lähestymässä noin 100 metrin päässä. Pillit olen hankkinut molempiin autoihin ja vielä lastenkin, ja autoa vaihtaessa muistanut siirtää ne seuraavaan.
Jukka – Reijola

Kiitos teille. Meillä kävi niin toissasyksynä, että ajoimme pimeässä Pudasjärvellä ja hirvi hyppäsi kuskin puolen keulaa kohti, mutta jostakin syystä käänsi takaliston samantien ja kääntyi loikalla takaisin pientareelle. Tilanne oli sekunnissa ohi ja olisi koitunut meille kohtaloksi. Mitään syytä moiseen käytökseen ei voi muuta olla, kuin hirvipillit. Olen siitä saakka suositellut pillejä muillekin ja tilannut ne myös vanhemmilleni. Nyt vanhempi poikani sai auton ja saa tasan laittaa pillit omaan amisautoonkin=)
Minna – Kempele

Olen aiemminkin tilannut. Yhden kerran kauris kääntyi just automme kohdalla ojanpohjalta takaisin metsään. En olisi ehtinyt väistää. Kiitos.
Hannu – Viinijärvi

Olen ollut hirvipillin käyttäjä jo 11 vuotta ja hyvin tyytyväinen niiden toimivuuteen.
Ahti – Espoo

Haluatko kokeilla Hobi Hirvipillejä omassa ajoneuvossasi?